Παιδί – Αυτοεκτίμηση – Ενθάρρυνση
ΠΑΙΔΙ – ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ – ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ
Ο δάσκαλος, η δασκάλα, θα πρέπει να φέρονται σε κάθε παιδί με βαθιά αγάπη και συγκίνηση! Συνάμα θα πρέπει να φροντίζουν την αυτοεκτίμηση των παιδιών καθώς για κείνα οι δάσκαλοι τους είναι συνήθως ξεχωριστά άτομα και ως εκ τούτου η γνώμη τους γι’ αυτά έχει βαρύτητα.
Συχνά, τα αρνητικά λόγια της δασκάλας, του δασκάλου, για κείνα , δημιουργούν στη ψυχή και στο νου τους, μια εικόνα αρνητικής αναγνώρισης με αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται και να πληγώνονται.
Η ενθάρρυνση είναι ένας σπουδαίος τρόπος για να κάνουμε τα παιδιά να νιώσουν όμορφα συναισθηματικά και να θελήσουν να προσπαθήσουν περισσότερο.
ο δάσκαλος, η δασκάλα, λοιπόν, πάντα πρέπει να ενδιαφέρονται για κάθε παιδί χωριστά, εξίσου γνωστικά και συναισθηματικά. Εξάλλου, τα γνωστικά αποτελέσματα, όπως ξέρουμε, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την “τόνωση” της συναισθηματικής νοημοσύνης.
Κι ας μην ξεχνάμε. Η δασκάλα, ο δάσκαλος, θα πρέπει να λειτουργούν με τέτοιο τρόπο ώστε να ενισχύουν την αυτοεκτίμηση του κάθε μαθητή, της κάθε μαθήτριας, καθώς η αυτοεκτίμηση είναι καθοριστική στη ζωή όλων μας.

