Πόσο πιο ψηλά πηδάω όταν φρούτα, φρούτα φάω! (Ένα ακόμα παιχνίδι, “απαγγελίας” και ρυθμού)
ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΠΗΔΑΩ ΟΤΑΝ ΦΡΟΥΤΑ, ΦΡΟΥΤΑ ΦΑΩ!
Μήλο πάνω Μπορούμε να παρουσιάσουμε στα παιδιά το ποίημα αυτό, ζωντανά, έχοντας “βοηθούς” μας,
μήλο κάτω ένα πιάτο, ένα μήλο κι ένα μανταρίνι. (Εποχιακό Ποίημα!).
μήλο ξάπλωσε Παρουσιάζουμε λοιπόν το ποίημα στα παιδιά δραματοποιημένα.
στο πιάτο!
Ήρθε κι ένα Πως μπορούμε να περάσουμε συντροφιά με τα παιδιά μας, σε ένα βιωματικό παιχνίδι;
μανταρίνι -Στεκόμαστε στο χώρο και “απαγγέλουμε” με δημιουργικό τρόπο το ποίημα (αφού σε κάποιο
μια γερή κλωτσιά βαθμό το έχουμε μάθει, και συγχρόνως χτυπάμε ρυθμικά παλαμάκια).
του δίνει! Δείτε παρακάτω μια πρόταση συνέχισης της δράσης…
Χρώματα
το μήλο αλλάζει
κι απ’ το πόδι
το αρπάζει.
Τι καμώματα
είναι τούτα
να μαλώνουνε
τα φρούτα!
-Τώρα, περπατάμε χωρίς να χτυπάμε παλαμάκια, λέγοντας:
“Στο περβόλι περπατάμε γύρω – γύρω μας μηλιές, κερασιές , μανταρινιές”.
Προσπαθούμε το βάδισμα μας να είναι σχετικά αργό.
– Tώρα, χοροπηδάμε… λέγοντας ρυθμικά:
“Πόσο πιο ψηλά πηδάω όταν φρούτα – φρούτα φάω, όταν φρούτα- φρούτα φάω, πόσο πιο ψηλά πηδάω!”
-Για τις ρυθμικές αποδόσεις των κινήσεων του “περπατάματος” και του “χοροπηδήματος”, πάρτε βοήθεια αν την χρειάζεστε, από την παρακάτω ηχογράφηση που βρίσκεται στο βιβλίο μας, “Παιδιά Ελάτε να Παίξουμε με τη Μουσική”.
4 ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ… (πατώ πάνω στο πράσινο 4).